Terug naar klantenservice overzicht

Betaling mislukt of geweigerd

Het kan gebeuren dat er geen geld is overgemaakt van je rekening. In dit geval hebben wij de bestelling niet juist ontvangen en kunnen wij de bestelling niet uitleveren. Je kan de bestelling opnieuw plaatsen. Ook kan het voorkomen dat er wel geld is overgemaakt, maar dat je geen orderbevestiging ontvangen hebt. Heb je deze na een uur niet ontvangen? Dan kijken wij graag voor je na waar het mis is gegaan.

Klik hier voor contactgegevens om ons te bereiken. Voor een snelle afhandeling adviseren wij je het bankafschrift of ordernummer bij de hand te houden.

Wanneer je hebt geprobeerd te betalen met PayPal of creditcard en dit is misgegaan kan dit verschillende redenen hebben. We vinden het belangrijk dat je de betaling kan afwerken in een beveiligde omgeving. Is er bijvoorbeeld een foutieve CVC-code van jouw creditcard ingevuld? Dan kan het zijn dat de betaling automatisch wordt geweigerd. Ook wanneer er gebruik gemaakt wordt van een onbeveiligde wifi-locatie waarvan eerder fraude is geconstateerd kan de betaling geweigerd worden.

Helaas kunnen wij de geweigerde betaling niet terugdraaien. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen met de juiste gegevens, of kiezen voor een andere betaalmethode.