Terug naar klantenservice overzicht

Bestelling niet ontvangen of mijn bestelling is incompleet

Vandaag voor 22:00 uur besteld*, morgen in huis. Dat is onze leverbelofte en daar kun je op vertrouwen. Wanneer wij onze belofte niet waar kunnen maken kan je van ons verwachten dat wij er alles aan doen jouw bestelling alsnog zo snel mogelijk te bezorgen. Zodra we zien dat wij onze leverbelofte niet kunnen waarmaken, nemen zo snel mogelijk contact met je op om aan te geven wanneer jij je bestelling ontvangt.

*m.u.v. bestellen op zaterdag, deze bestelling wordt maandag geleverd.

Bestelling niet ontvangen

Is je bestelling niet door ons geleverd? Lees dan eerst onderstaande punten.

  1. Controleer de Track & Trace code van de bestelling: in de verzendbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen (e-mail met onderwerp: uw order is verwerkt) vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of het tijdstip van de levering mogelijk is verschoven.
  2. Controleer het leveringsadres: controleer je leveringsadres in de orderbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen. Heb je hierin een foutje gemaakt? Neem dan contact met ons op.
  3. Controleer je brievenbus: wellicht heb je een PostNL niet-thuis bericht ontvangen. PostNL pakketdienst komt gratis een tweede keer bezorgen. Je kunt eventueel voor de tweede bezorgpoging zelf een afspraak inplannen bij PostNL. PostNL levert indien je zelf niet thuis bent, ook je pakketje af bij de buren, zij schrijven dan het adres van deze buren op het niet-thuis bericht kaartje.

Bestelling is incompleet geleverd, wat nu?

Het kan voorkomen dat de producten die je hebt besteld niet allemaal in één doos passen. In dat geval verpakken wij je bestelling in meerdere dozen waardoor er meerdere pakketten naar jou onderweg zijn. Van ieder pakket ontvang je een verzendbevestiging per e-mail, hierin vind je de Track & Trace codes. Controleer de status via deze link op de Track & Trace pagina op PostNL. Ben je niet geholpen met deze informatie? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!

Product is beschadigd/niet compleet geleverd

Als je product beschadigd of niet compleet is, willen we je vragen om het product te retourneren. Op het retourformulier kun je aangeven dat je een incompleet product hebt ontvangen en dat je deze wilt omruilen of retourneren. Zodra we het product retour hebben, kunnen we het omruilen voor een nieuw product of de retourbetaling in gang zetten. We streven ernaar om het nieuwe product binnen 3 werkdagen te versturen na ontvangst van het incomplete product of de retourbetaling na ontvangst binnen 14 dagen te verwerken. Als je vragen hebt, neem contact met ons op.