Terug naar klantenservice overzicht

Bezorgopties & kosten

Op Blokker.be zijn er verschillende opties om je pakket te ontvangen. Hieronder hebben wij de bezorgopties en bijbehorende kosten voor je op een rijtje gezet.

Bezorgopties en afhaalopties

Standaard Pakketpost
Extra @ Home – 2 mans bezorging
Pakketpost plus
Bestelling afhalen in de winkel
Wat zijn de bezorgkosten?

Alle pakketpost bestellingen vanaf €30,- leveren wij gratis bij jou af.
Bestellingen met grote producten zoals bv. tuinartikelen leveren wij bij bestelling vanaf €250,- gratis bij je af.
Bestellingen met producten met een afwijkende pakketpost afmeting of gewicht bezorgen wij bij je thuis voor €9,99.
Alle pakketpost bestellingen vanaf €30,- leveren wij gratis af in de winkel naar keuze.
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Indien je voor 22:00 uur bestelt* ontvang je jouw bestelling de volgende dag (m.u.v. zaterdag besteld, maandag in huis).
Je kunt zelf de leverdatum kiezen.
Indien je voor 22:00 uur bestelt* ontvang je jouw bestelling de volgende dag (m.u.v. zaterdag besteld, maandag in huis).
Indien je voor 22:00 uur bestelt* kan je jouw bestelling de volgende dag afhalen in de winkel naar keuze (m.u.v. zaterdag besteld, maandag in huis).
Opmerkingen

Voor bestellingen onder de €30,- betaal je de verzendkosten van €4,99
Voor bestellingen onder de €250,- betaal je de verzendkosten van €30,-
Voor bestellingen onder de €30,- betaal je de verzendkosten van €4,99.

Tijdens het eerste bezorgmoment niet thuis? Geen zorgen, PostNL komt een gratis een tweede keer langs!

Heb je een niet thuis-bericht ontvangen van PostNL? Dan zullen zij je bestelling gratis voor de tweede keer bezorgen. Je kunt eventueel voor de tweede bezorgpoging zelf een afspraak inplannen bij PostNL. PostNL levert indien je niet thuis bent eventueel ook bij de buren.

Bestelling afhalen in de winkel

Je kunt je bestelling ook afhalen in een Blokker winkel bij jou in de buurt. Kies in het bestelproces de gewenste afhaallocatie. Wij zorgen er dan voor dat jouw bestelling in de winkel afgeleverd wordt, zodat je deze de volgende dag kunt ophalen. De bestelling kan je volgen met de Track & Trace code die je per e-mail ontvangt.

De bestelling ophalen in de winkel kan met behulp van een geldig legitimatiebewijs. Bij het afhalen teken je voor ontvangst. Als je de bestelling zelf niet kunt ophalen, kan de bestelling door iemand anders worden afgehaald met de factuur en een geldig legitimatiebewijs.

Extra@home: thuisbezorging van grote en/of zware producten

Producten zoals bijvoorbeeld meubels en tuinsets die te groot zijn voor de pakketpost worden via de PostNL Extra@Home service bij je thuis of ander leveringsadres afgeleverd. Lees hieronder belangrijke informatie over deze bezorgoptie.

  • Voor de levering van grote en/of zware producten wordt een afspraak ingepland met PostNL. Voor deze levering kan je zelf de gewenste bezorgdatum en tijdvak kiezen.
  • Per sms en/of e-mail ontvang je tijdig (voor levering) een bericht over het tijdvak van de bezorging.
  • Omdat thuisbezorging van grote en/of zware producten op afspraak gaat, moet je op het afgesproken tijdstip op de bezorglocatie aanwezig zijn.
  • Ben je op het afgesproken tijdstip niet aanwezig, dan maak je via PostNL een nieuwe bezorgafspraak. Dit kan bijvoorbeeld met het niet-thuis bericht dat PostNL heeft achtergelaten. Voor een tweede leverpoging betaal je opnieuw bezorgkosten.
  • Grote en/of zware producten worden geleverd tot de eerste drempel. In een flatgebouw/complex wordt er alleen geleverd tot de eerste drempel en dus niet tot op de etage binnen het flatgebouw/complex.
  • Zijn de bezorgers van PostNL niet langsgekomen zoals afgesproken? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.