Terug naar klantenservice overzicht

Status van je online bestelling

We houden je graag op de hoogte van je bestelling. Rondom het bestel- en leveringsproces kan je de volgende berichten verwachten:

De bestelling...

... is bij ons binnengekomen.
... heeft ons magazijn verlaten.
…. is aangekomen in het sorteercentrum van PostNL.
…is onderweg met de PostNL chauffeur.
Je ontvangt...

... de orderbevestiging per e-mail met als onderwerp  “Uw bestelling bij Blokker”
... de verzendbevestiging en Track & Trace code vanuit PostNL per e-mail met als onderwerp “Uw order is verwerkt”.
…vanuit PostNL een e-mail met bericht “Uw pakket is aangekomen op het sorteercentrum van PostNL”.
…vanuit PostNL een e-mail met bericht “Uw chauffeur is onderweg met uw pakket”. 30 tot 60 minuten voordat de chauffeur de bestelling bij jou aanbiedt, ontvang je opnieuw een e-mail.

Bestelling volgen met Track & Trace

Nadat je bestelling ons magazijn verlaten heeft, ontvang je een verzendbevestiging via e-mail met het onderwerp: “Uw order is verwerkt”. In deze e-mail staat de Track & Trace code van je bestelling. Met deze code kan je de levering volgen en blijf je op de hoogte van het verwachte aflevertijdstip.

Vul de Track & Trace code in op de website van PostNL en volg je bestelling. Klik hier om jouw bestelling direct te volgen.