Terug naar klantenservice overzicht

Garantie op onze producten

Op ieder product dat je bij Blokker hebt aangekocht geldt de wettelijke garantie, dit houdt in dat een product datgene is of moet doen wat jij er als klant in alle redelijkheid van mag verwachten.

Indien je aangekochte product niet meer naar behoren werkt, terwijl je dat nog wel zou mogen verwachten,  gaan wij samen met jou op zoek naar een goede oplossing. Indien het gebrek onder de garantie valt kunnen wij afhankelijk van het product en de aard van het gebrek zorgen wij voor een reparatie, vervanging of een terugbetaling van het aankoopbedrag. Neem hiervoor contact met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels.

Wat is er uitgesloten van garantie?

  • Normale slijtage en veroudering, zoals bijvoorbeeld het verkleuren van tuinmeubilair;
  • Gebreken die niet zijn ontstaan doordat het product niet ‘normaal’ is gebruikt, bijvoorbeeld door ondeskundig gebruik, gebruik van consumentenproducten voor professionele doeleinden of demontage.
  • Breuk.

Wanneer komt de garantie te vervallen?

  • Breuk van het product (tenzij dit door normaal gebruik is ontstaan);
  • Indien tijdens onderzoek blijkt dat het product reeds door een derde is geprobeerd te herstellen. De onderzoekskosten zijn in dat geval voor jouw rekening;
  • Wanneer het product door jou wordt doorverkocht aan een derde.