Terug naar klantenservice overzicht

Garantiebewijs

Indien je een aankoop doet in één van onze winkels ontvang je een kassabon, deze kassabon is tevens je garantiebewijs. Indien je een aankoop doet op Blokker.be ontvang je per e-mail van ons een factuur, deze factuur is je garantiebewijs.

Ben je niet meer in het bezit van je garantiebewijs?

Lees hieronder verder welke opties wij kunnen aanbieden om je garantiebewijs op te zoeken in onze systemen.

Ik heb 3 maanden geleden mijn product in de winkel gekocht:

  • Betaald met een bankkaart of creditcard: Indien je de aankoop hebt betaald met een bankkaart of creditcard kunnen wij in de winkel binnen 3 maanden na de aankoop met de volgende gegevens (datum van de aankoop, tijdstip, filiaal) van je afschrift het aankoopbewijs opzoeken. Indien je aankoop langer dan 3 maanden geleden hebt gedaan neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Betaald met cash geld: Indien je de aankoop in de winkel contant hebt betaald kunnen wij je helaas niet verder helpen.

Ik heb mijn product op Blokker.be gekocht:

  • Indien je een ‘Mijn Blokker’ account heb aangemaakt kan je bij ‘mijn bestelgeschiedenis’ je facturen terug vinden.
  • Heb je geen ‘Mijn Blokker’ account aangemaakt? Aan de hand van je bankafschrift, ordernummer en orderdatum kunnen wij je aankoopbewijs opvragen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.