Terug naar klantenservice overzicht

Retourneren of ruilen van je online aankoop via bpost

Online aankopen kunnen binnen 30 dagen na ontvangst retour worden gestuurd via een bpost-punt.

  • Neem contact op met Blokker Klantenservice (0800-26699) voor het bpost retourlabel. Je ontvangt het retourlabel per mail van de klantenservice.
  • Print het bpost-retourlabel en plak deze zichtbaar op de bovenkant van de doos.
  • Breng het artikel in de originele verpakking naar een bpost-punt in je buurt.
  • Voor het dichtstbijzijnde bpost-punt in jouw buurt, raadpleeg http://www.bpost.be/nl/home.
  • Bij afgifte van het pakket op het bpost-punt, ontvang je een bewijs met daarop de trackingcode van bpost. Zorg ervoor dat jij dit bewijs goed bewaart. In geval van vragen over jouw retourzending kunnen wij om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van de retourzending is.

Let op: als er geen retourlabel wordt aangevraagd zitten er kosten verbonden aan de retourzending.

Retourneren via bpost is niet mogelijk:

  • Wanneer een product in een Blokker winkel is gekocht. Je kunt het product dan alleen ruilen of retourneren in een Blokker winkel.
  • Wanneer het online aangeschafte product zwaarder is dan 30 kilo en/of groter dan 175 x 78 x 55 centimeter. Wij komen het product dan gratis bij je ophalen. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice om een afhaalafspraak in te plannen.

Belangrijk: Onze producten kunnen alleen geretourneerd of geruild worden met teruggave van het volledige aankoopbedrag als deze niet gebruikt zijn en compleet inclusief accessoires worden geretourneerd. De producten dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakkingen te worden geretourneerd.